Feefo Reviews - Average 92% (316 reviews)

Date Score Customer Comment Our Response
11-Feb-2019 Service:

Can’t speak highly enough
Best prices and outstanding service
11-Feb-2019 Service:

Product:

Service rating : Great communication & service
Product : Got these for my grandsons birthday, didn’t have my original order but communicated with me and discussed an alternative! very pleased.
09-Feb-2019 Service:

Popped in to get a lead and was very impressed, great looking shop, good staff
08-Feb-2019 Service:

Product:

Service rating : Amazing shop with lots of equipment on display
Product : Quick and efficient service
08-Feb-2019 Service:

Great shop
08-Feb-2019 Service:

very satisfied, once again. Well done.
08-Feb-2019 Service:

Excellent service and good quality product - as usual!
Thank you.
08-Feb-2019 Service:

Great product,great price from a professional,helpful team-Thank You!.
08-Feb-2019 Service:

Excellent service. No need to buy from anywhere else.
08-Feb-2019 Service:

Consistently great service! from The DJ Shop
08-Feb-2019 Service:

Very good service, knowledge and help through the whole process of buying equipment. They also provided after sales support.
07-Feb-2019 Service:

Thank you for all your help brilliant
07-Feb-2019 Service:

Happy customer, the boys were superb and so is the shop
06-Feb-2019 Service:

Product:

Service rating : Really disappointed! I bought a product in the website and didn’t had anything saying it was out of stock. After calling the shop about my purchase, I got even more angry with the bad costumer service which don’t even try to remedy the situation offering me another option for the... Read More. Hi DiegoWe are very sorry we were out of stock but unfortunately Reloop are out the black ones until Mid Feb. We contacted you as soon as the order came through we contacted you to advise we were out of stock, we offered loads of alternatives from Reloop and Ortofon which you didnt want.
We...
Read More.
06-Feb-2019 Service:

Product:

No problem at all. Thank you
06-Feb-2019 Service:

Very impressed with the shop, demo equipment and the staff very helpful
got myself a new Mixdeck express

cant wait to play
06-Feb-2019 Service:

Great shop, great staff, great everything
06-Feb-2019 Service:

配達が遅い。連絡のやり取りが少々遅い。
04-Feb-2019 Service:

Wicked Wicked Wicked, great staff
04-Feb-2019 Service:

What a shop, have a full Nightclub set up with Pioneer CDJ2000 NXS set up and Pioneer Sound system

Best shop ever, staff are amazing
Read more reviews on Feefo